مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-06سياسي

فارس من|اختلاف بین اهالی روستاها مانع آبرسانی به روستای برآفتاب شد


مدیرآبفا منطقه ایذه با اشاره به تامین آب روستای برآفتاب از چمشه سیسدان، گفت: قراربود با لوله گذاری مسیر چشمه تا روستا آب را به اهالی روستای برآفتاب برسانند اما اختلاف و ممانعت اهالی روستای جوکار مانع این کار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه فارس من   هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی  شده است و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد درخواست آبرسانی به روستای برآفتابِ سادات موسویِ ایذه یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

اختلاف بین اهالی روستاها مانع آبرسانی به این روستا شد سید رامین موسوی مدیرآبفا منطقه ایذه در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: حدود10، 15 سال گذشته آب روستاهای جوکار، جنگه، شوشتری و قلعه مبارک توسط شرکت آبفا از چشمه سیسدان لوله کشی و به سمت این روستاها هدایت شد.

وی با شاره به فاصله 7 کیلومتری روستای برآفتاب با چشمه سیسدان ، افزود: با وجود صعب العبور بودن  مسیر چشمه طی بازدیدی که از آن شد دو طرح کوتاه مدت و بلند مدت تهیه و به بخشداری دهدز تحویل داده شد.

مدیرآبفا منطقه ایذه با بیان اینکه در طرح کوتاه مدت مقرر شد چشمه ها لایروبی و از چشمه سیسدان آب شرب اهالی روستای برآفتاب تامین شود، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|اختلاف بین اهالی روستاها مانع آبرسانی به روستای برآفتاب شد

فارس من|اختلاف بین اهالی روستاها مانع آبرسانی به روستای برآفتاب شد